Asiakastyytyväisyys

Seuraamme asiakastyytyväisyyttämme useilla eri menetelmillä.

NPS-laatumittari

NPS (Net promoter score) on yleinen asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä, joka
vastaa kysymykseen: ”Kuinka todennäköisesti suosittaisit meitä käyntisi perusteella”.

Viimeisten 12 kuukauden kumulatiivinen tulos on erinomainen: 90,10/100.
Päivitetty 6.11.2024

Potilaspalaute

Saamme jatkuvasti potilaiden sanallista palautetta. Palautetta voit antaa lähettämällä meille viestin Yhteys-sivun lopussa olevan yhteydenottolomakkeen välityksellä. Tuoreimpiin palautteisiin ja potilastarinoihin voit tutustua  Potilaspalaute-sivulla.

Hoitotulokset

Ortonin korkea­ta­soinen hoito näkyy hoito­tu­lok­sissa ja sitä kautta asiakastyytyväisyytenä.
Tekonivelleikkausten hoitotulokset osoittavat, että Orton on maan parasta kärkeä hoidon laadun ja turvallisuuden näkökulmasta. Selkäpotilaamme ovat keskimääräistä tyytyväisempiä hoitotuloksiin. Tutustu tarkemmin tekonivelleikkausten ja selkäleikkausten hoitotuloksiin.